Háromszoros MagyarBrands díjas a Vitaking Kft.
A MagyarBrands program több mint egy évtizede díjazza a magyar vonatkozású márkák közül a legeredményesebbeket. A MagyarBrands program küldetése az elmúlt 12 év alatt sem változott: a vásárlók és az üzleti világ figyelmét ráirányítani a legsikeresebb hazai fogyasztói, üzleti vagy innovatív márkák termékeire, szolgáltatásaira.
A kezdeti törekvéseknek ma már 850 márka örülhet, a MagyarBrands 2021 program ennyi magyar márkát tart számon a legkiválóbbak között. Rendkívüli jelentőségű a MagyarBrands díjazás üzenete 2021-ben, a pandémia idején: kiemeli a hazai márkák kiváló teljesítményét, ezáltal pozitívan különbözteti meg azokat a versenytársaiktól.
A Vitaking ismét a MagyarBrands díjazottak között
A MagyarBrands Szakmai Bizottságának döntése alapján a Vitaking Kft. KIVÁLÓ MÁRKÁNAK számít. Cégünk mind a négy kategóriában TOP márkának számít.
Elismerést kaptunk a Kiváló Üzleti Márka és az Innovatív Márka kategóriában. Ez azért is hatalmas öröm számunkra, mert így már harmadik éve viselhetjük ezt a megtisztelő címet, hiszen az előző két évben is úgy döntött a Szakmai Bizottság, hogy helyünk van a díjazottak között!
Nagy örömmel tölt el bennünket, hogy idén először a Kiváló Fogyasztói Márka elismerést is kiérdemeltük, hiszen ez mutatja azt, hogy országos szinten nagyon magas a Vitaking márka ismertsége és kedveltsége a fogyasztói piackutatások alapján.
A MagyarBrands Program 2018 óta az alapkategóriák mellett a legkiválóbb hazai munkáltatókat is díjazza. A kiválasztás során HR-adatok, a béren kívüli juttatások rendszere kerül mérlegelésre, amelyet egy országos közvélemény-kutatás egészít ki arra a kérdésre keresve a választ, „mennyire lehet jó a márka mögött álló vállalatnál dolgozni?”
A MagyarBrands program kizárólag olyan magyar márkát értékel, amely Magyarországon született vagy a létrejöttében-alapításában magyarok vettek részt. A Program kiválasztási folyamata rendkívül komplex: egy márka a pénzügyi adatok többszempontú vizsgálata, valamint fogyasztók és szakértők egyöntetű értékítélete alapján részesülhet ebben az elismerésben. A díj odaítélése számszerűsíthető kritériumok alapján történik, amelyet egy önkéntes, független szakértőkből álló bizottság döntése egészít ki.
„A pandémia – az élet oly sok területéhez hasonlóan – a vásárlói elvárásokat is alaposan módosította. Az ismertség, a kedveltség, az ár mellett egyre nagyobb hangsúlyt kapnak az olyan értékek, mint a gondoskodás, a segítség, az együttérzés és a támogatás. Ez a tendencia a hazai márkák körében is jól érzékelhető: nem csak eladni, hanem adni, segíteni is akarnak. A márkák ma már nem csak a vevőhöz, hanem az Emberhez is szólnak. Az elismerő gratuláció ezért is jár a legjobbaknak.” – mondta Serényi János, a MagyarBrands program elnöke.
Ez egy olyan siker, amit a partnereink, vásárlóink nélkül nem értünk volna el. Minden egyes fogyasztónk és partnerünk hozzájárult ahhoz, hogy ilyen népszerűvé és sikeressé váljanak termékeink és velük együtt a cég és a márka is. Mára elmondhatjuk, hogy Magyarország egyik legkeresettebb márkája a Vitaking lett és ez óriási dolog, nagyon nagy öröm számunkra.
Köszönjük a belénk fektetett bizalmat! Ez a díj a Te érdemed is!