GINOP-1.2.8-20-2020-00445
Kedvezményezett neve: VITAKING Kereskedelmi és Szolgáltató Kft.
Projekt címe: Termelő kapacitások bővítése a Vitaking Kft-nél
Támogatás összege: 36 910 337 Ft
Támogatás mértéke: 69,999998%
Tényleges befejezés dátuma: 2021. december 10.
Projekt azonosító száma: GINOP-1.2.8-20-2020-00445
A projekt tartalmának bemutatása:
A projekt keretében beszerzésre és beüzemelésre került 2 db korszerű tabletta présgép és 3 db korszerű kapszulázógép.
A fejlesztés eredményeként létrejött új termelő kapacitással a Társaság korszerű termelő kapacitásai bővültek, valamint az hozzájárult a nagyrészt magyar alapanyagokból előállított termékeink piacának bővítéséhez és a termelőkapacitás modernizálásával a fajlagos költségek csökkenéséhez.
A beruházással a Társaság gazdaságos és versenyképes működése, tevékenysége, piaci helyzete biztosítottá vált, a foglalkoztatotti létszám megőrzése mellett.
GINOP-6.1.6-17-2018-00215
Kedvezményezett neve: VITAKING Kereskedelmi és Szolgáltató Kft.
Projekt címe: Munkahelyi képzések megvalósítása a Vitaking Kft-nél
Támogatás összege: 14 522 041 Ft
Támogatás mértéke: 100%
Tényleges befejezés dátuma: 2020. október 19.
Projekt azonosító száma: GINOP-6.1.6-17-2018-00215
A projekt tartalmának bemutatása:
A projekt keretében 6 db képzést valósítottunk meg. A képzésen résztvevő dolgozók képzési idejére jutó bérköltséget számoljuk el. A projekt teljes időszaka alatt alkalmaztunk egy szakmai megvalósítót, egy pénzügyi vezetőt és egy projektmenedzsert. A kötelező nyilvánosságot az előírtaknak megfelelően biztosítottuk.
Az alábbi képzéseket valósítottuk meg:
- Mediáció tréning: 30 óra, 17 fő részére
- Személyiségfejlesztő (önismereti) tréning: 60 óra, 12 fő részére
- Az asszertív kommunikáció alapjai: 24 óra, 15 fő részére
- Angol nyelvi képzés – KER B1.4. szinttől – KER B2 – középszint (C2 1 1 021) KER B2/1.modul): 45 óra, 9 fő részére
- Angol nyelvi képzés – KER B2 – középszint (C2 1 1 021) (KER B2/2.modul): 30 óra, 9 fő részére
- Építő- és anyagmozgató gép kezelője OKJ (Targoncavezető szakmairány): 60 óra, 3 fő részére
GINOP-1.2.2-16-2017-01538
Kedvezményezett neve: VITAKING Kereskedelmi és Szolgáltató Kft.
Projekt címe: Kapacitásbővítő beruházás a Vitaking Kft.-nél
Támogatás összege: 22 547 456 Ft
Támogatás mértéke: 50%
Tényleges befejezés dátuma: 2018. szeptember 21.
Projekt azonosító száma: GINOP-1.2.2-16-2017-01538
A projekt tartalmának bemutatása:
A projekt keretében táplálékkiegészítő gyártáshoz kapcsolódó termelő gépek kerültek beszerzésre, úgy mint négy darab palack beadagoló forgó asztal, két darab 16 csatornás, kettős kiállású tablettaszámláló- és töltő gép, két darab kupak betöltési funkcióval felszerelt lezáró rendszer, két darab indukciós plombázó gép, két darab nyomás érzékeny címkéző, 2 darab lopás gátló címkéző (nyak plomba palackra és kupakra) és két darab elektronikus fűtő csatorna.
Az új gépsorok lehetőséget adnak arra, hogy egyszerre több, különféle méretű termékkel dolgozzunk. A két új gépsor a meglévő mellett sokkal nagyobb üzembiztonságot és szállítási biztonságot jelent, továbbá nagymértékben csökkenti az átállásokkal járó időt is, aminek eredményeként kiküszöbölhető a méretbeli különbségek miatti átállításból fakadó tetemes gyártási kiesés.
GINOP-5.3.2-16-2016-00546 PROJEKT
Kedvezményezett neve: VITAKING Kereskedelmi és Szolgáltató Kft.
Projekt címe: Rugalmas foglalkoztatási formák bevezetése a Vitaking Kft-nél
Támogatás összege: 12 580 114 Ft
Támogatás mértéke: 100%
Tényleges befejezés dátuma: 2018. április 30.
Projekt azonosító száma: GINOP-5.3.2-16-2016-00546
A projekt tartalmának bemutatása:
A projekt során a munkakörök átszervezéséhez, a rugalmas foglalkoztatási forma bevezetéséhez kapcsolódó tanácsadás eredményeképpen szervezeti szabályzatok, HR dokumentumok kialakítása és módosítása történt meg. A projekt keretében a javasolt szervezeti, munkaköri és HR fejlesztéshez szükséges IT fejlesztésekhez kapcsolódó tanácsadásra, vezetői és munkavállalói képzésre és műhelymunkákra: céges nyitóértekezletre, mentor program kialakítására és munkahelyi mentor foglalkoztatására, szervezeti struktúra vizsgálatára és fejlesztésére, munka és magánélet összeegyeztetését bemutató műhelymunkára – szemléletformáló vezetői és munkavállalói modulra került sor. A változásértékelő értekezlet során pedig az érintett munkavállalókkal és vezetőkkel közös műhelymunkákon keresztül tartották a kiértékelést.
A pályázat megvalósítása során 2 új munkavállaló került foglalkoztatásra rugalmas munkavégzési formában. A rugalmas munkavégzési formák bevezetésével érintett 8 munkavállaló (adminisztrátorok, marketing asszisztens, üzletkötők) mindegyike tevékenységének nagyobb része számítógép használatával történik, ezért a távelérés biztosításának alapvető feltétele laptopok és táblagépek rendelkezésre állása. A projekt keretében 1 db szerver a szükséges háttértárolókkal, operációs rendszerrel és minimum 40 hozzáférési licensszel, 5 darab laptop a szükséges tartozékokkal, valamint 1 db táblagép beszerzése történt meg.