Kétszeres MagyarBrands díjas a Vitaking Kft.
A MagyarBrands program több mint egy évtizede díjazza a magyar vonatkozású márkák közül a legeredményesebbeket. Az eredetileg kitűzött cél az elmúlt 11 év alatt sem változott: a vásárlók és az üzleti világ figyelmét ráirányítani a legsikeresebb hazai fogyasztói, üzleti vagy innovatív márkák termékeire, szolgáltatásaira.
A kezdeti törekvéseknek ma már 750 márka örülhet, a MagyarBrands 2020 program ennyi magyar márkát tart számon a legkiválóbbak között. Rendkívüli jelentőségű a MagyarBrands díjazás üzenete 2020-ban, a pandémia idején: kiemeli a hazai márkák kiváló teljesítményét, ezáltal pozitívan különbözteti meg azokat a versenytársaiktól.
A Vitaking ismét a MagyarBrands díjazottak között
A MagyarBrands Szakmai Bizottságának döntése alapján a Vitaking Kft. KIVÁLÓ MÁRKÁNAK számít. Cégünk két kategóriában is TOP márkának számít. Elismerést kaptunk a Kiváló Üzleti Márka és az Innovatív Márka kategóriában is. Ez azért is hatalmas öröm számunkra, mert így már második éve viselhetjük ezt a megtisztelő címet, hiszen a tavalyi évben is úgy döntött a Szakmai Bizottság, hogy helyünk van a díjazottak között!
A MagyarBrands program kizárólag olyan magyar márkát értékel, amely Magyarországon született vagy a létrejöttében-alapításában magyarok vettek részt. A Program kiválasztási folyamata rendkívül komplex: egy márka pénzügyi adatok többszempontú vizsgálata, valamint fogyasztók és szakértők egyöntetű értékítélete alapján részesülhet ebben az elismerésben. A díj odaítélése számszerűsíthető kritériumok alapján történik, amelyet egy önkéntes, független szakértőkből álló bizottság döntése egészít ki. Pontozás alapján három alapkategóriában születik meg végül a díjazottak listája.
„A 2020-as év járványválság-helyzete jól bizonyítja, hogy a márkák és vásárlóik közötti kapcsolat még tovább erősíthetőa márkák tudatos felelősségvállalása révén. A MagyarBrands programra beérkezett pályázatok is erről tanúskodnak: a márkák – kiváló termékeik és szolgáltatásaik mellett – különböző módokon segítséget nyújtva is jelen vannak a fogyasztók mindennapjaiban. Sokan ingyenes védőeszközöket biztosítanak a pandémia elleni harcban, más márkák a bevételeik bizonyos százalékával támogatják a járvány következtében anyagilag ellehetetlenülőket. Mások olyan kommunikációs kampányokat valósítanak meg, amelyek most nem önmagukról, hanem a közösségi összefogásról szólnak. Példamutató magatartásuk méltó a MagyarBrands program hagyományaihoz, szellemiségéhez.” – mondta Serényi János, a MagyarBrands program elnöke.
Ez egy olyan siker, amit a partnereink, vásárlóink nélkül nem értünk volna el. Minden egyes fogyasztónk és partnerünk hozzájárult ahhoz, hogy ilyen népszerűvé és sikeressé váljanak termékeink és velük együtt a cég és a márka is. Mára elmondhatjuk, hogy Magyarország egyik legkeresettebb márkája a Vitaking lett és ez óriási dolog, nagyon nagy öröm számunkra.
Köszönjük a belénk fektetett bizalmat! Ez a díj a Te érdemed is!
Ez igen gratulálok, jó egészséget és további sikereket, kitartást a munkájukhoz.